Audi se pridružuje F1 karavanu već od avgusta 2023 godine
Audi je najavio ulazak u F1 na Velikoj nagradi Belgije u avgustu 2023 godine. Svi u Audiju su svesni da je ovo veliki iskorak za Audi, ali se nadaju da će u F1 biti podjednako uspešni kao i u drugim disciplinama. Audi je naglasio da su se u trkama dokazali još od trka u Le Manu gde su bili dominatntni.
Audi je najavio ulazak u F1 na Velikoj nagradi Belgije u avgustu 2023 godine. Svi u Audiju su svesni da je ovo veliki iskorak za Audi, ali se nadaju da će u F1 biti podjednako uspešni kao i u drugim disciplinama. Audi je naglasio da su se u trkama dokazali još od trka u Le Manu gde su bili dominatntni.
U prilog njihovim argumentima stoji da je Audi osvojio 24 puta 24 sata Lemana. Takođe Audi je bio veoma uspešan i u Formuli E i raznim disciplinama trkačkog sporta.
Audi Formula F1
Počevši od 2026. godine, prvi put će se nemački gigant takmičiti u Formuli 1. Audi će pokušati da parira proizvođačima kao što su Ferari i Mercedes koji imaju dugu i uspešnu istoriju u seriji.
ISKORISTITE AKCIJSKE CENE SA POPUSTOM OD 38% ZA POLUOSOVINE
Audi planira da proizvodi samo električna vozila nakon 2026. Iako će Formula 1 nastaviti da koristi motore sa unutrašnjim sagorevanjem kao deo svojih pogonskih jedinica, električna energija koju proizvode hibridi će porasti sa 120 kV na 350 kV, povećavajući efikasnost. U planu je da Audi za Formulu nakon 2026 koristi potpuno održiva goriva.
Audi planovi
„Formula 1 je promenila pravila na način da možemo da uđemo, sa veoma visokim električnim delom pogonskog sklopa, sa obnovljivim gorivima“, rekao je Duesman. To će biti velika revolucija u svetu koju će i Audi pratiti. . Formula 1 takođe planira da koristi održiva goriva do 2030. godine, što je Duesman rekao da je od vitalnog značaja za Audi.
„Hibridizacija sa održivim gorivom je pravac koji će omogućiti proizvođačima i timovima da rade veoma naporno, da zadrže najviši standard u pogledu novih ideja koje će moći da daju proizvođačima sa različitim rešenjima, spremnim da ponude kupcu“, rekao je Stefano Domenicali. Svakako se radujemo ulasku Audija u f1 koji će doprineti većoj konkurentnosti. To će sigurno dovesti do toga da i ostali proizvođači automobila unaprede svoje formule za takmičenja.
Audijev novi pogonski agregat za Formulu F1 biće razvijen u Nemačkoj u naredne tri godine pre prve trke 2026. Umesto da formira potpuno novi tim, Audi će svoju pogonsku jedinicu isporučiti postojećem timu Formule 1 jer „početak pozicija za razvoj je mnogo bolja ako počnete sa postojećim automobilom“, rekao je Duesman.